Tuesday 6 September 2011

Carlton Properties
hai...salam satu malaysia..

Hari ini nak promote sikit la...sape2 yang ade keinginan utk membeli rumah,bolehla menghubungi saya d juerodzi@yahoo.com

     company saya khasnya ingin membantu BUMIPUTERA untuk memiliki rumah sendiri..jadi niat suci murni kami ini harapnya mendapat sambutan kepada suma tanpa ragu-ragu..
      segala prosedur ataupun maklumat yang kurang pasti akan diterangkan oleh saya sekiranya anda berminat..bolehla email saya atau menghubungi terus jika ade ape2 pertanyaan..
     
      "HARAPAN ANDA, MATLAMAT KAMI" inilah cogan kata company sayer..

antara kelebihan syarikat kami adalah:
1)Deposit: RM0 semasa menandatangani Perjanjian jual beli
2)Pinjaman 100% untuk pembeli yg layak
3)Rumah telah siap dgn cf/oc
4)Bayaran ansuran serendah kadar sewa
5)Tanpa komisen broker
6)Bantuan pengeluaran KWSP

selain itu juga, rumah anda akan dicat dan dikemaskinikan secara pakej agar tidak membebankan anda...

KENAPA MASIH MENYEWA RUMAH SEDANGKAN ANDA MAMPU MEMILIKINYA!!!

     

4 comments:

  1. jue cmner nk bli umah dgn kuarkn kwsp?

    ReplyDelete
  2. hai...
    bila kuarkan kwsp,mknanya anda tak perlu bayar satu sen pon masa pembayaran deposit..

    dgn menggunakan akaun 2 dari kwsp,anda boleh membeli rumah..akaun 2 memang diperuntukkan untuk kegunaan utk tujuan pembelian rumah..xde masalah...

    ReplyDelete
  3. kalau anda berminat dan nak tahu lebih lanjut,saya akan terangkan dgn lebih detail yerk..mungkin kita boleh berhubung melaui telefo.

    ReplyDelete
  4. pengeluaran kwsp dari akaun 2 merangkumi 10% deposit utk tujuan belian rumah...

    ReplyDelete